دانستنی های مفید راجع به ثبت برند در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 21 مهر 1398
بازدید : 198
نویسنده : محمد

یکی از مشکلاتی که در جمهوری اسلامی ایران موجود است این است که بعضی از اشخاص به ثبت مارک خویش اعتقادی ندارند . اینگونه اشخاص برای ادامه رویکرد کار خویش با مشکلاتی مواجه میشوند که یکی‌از آن ها ایراد رسمی و حقوقی این مورد است .

هنگامی شما ثبت مارک فرمائید , دیگر ضروری نیست نگران باشید که کسی بتواند به اطراف مارک شما تجاوز کرده و آن را به اسم خویش درآورد . ولی زمانی مارک شما ثبت نشده باشد , صد رد صد اشخاص یا این که کمپانی هایی جهت سوء به کار گیری یا این که ناآگاهانه مارک شمارا ثبت می نمایند و آن را به مالکیت خویش در میاورند . سپس شما می‌مانید و یک تیم بزرگ که مارک خویش را از دست داده است .
در رابطه ثبت مارک در جمهوری اسلامی ایران

ثبت کردن برند در کشور‌ایران نسبت به مرز و بوم های توسعه یافته از رقم زیر تری شامل است که‌این فرمان سبب ساز می شود که اکثری از ایجاد کنندگان و کارآفرینان در مملکت با مشکلات رسمی و حقوقی مواجه شوند .

در واقع روند ثبت مارک , پاره ای نیازمند وقت , شکیبایی و طاقت به همراه هزینه میباشد که بعضا برای این‌که به اصطلاح صرفه جویی کرده باشند , از این فعالیت راز گشوده میزنند .

برای ثبت مارک در جمهوری اسلامی ایران , این قضیه مایحتاج است که شما در بالا بایستی مدارک خویش از جمله مجوز کار به همراه کارت شناسایی را به هماره داشته باشید و نام نویسی خویش را در سامانه سازمان آرم آخرین فرمائید . برای تایید این نام نویسی می بایست به دفترها کارها قضایی مراجعه‌نمایید .

بعداز آن می بایست یک اظهارنامه زیاد کارکشته و دارای اعتبار برای ثبت مارک تنظیم فرمائید تا بتواند داوران اظهار لحاظ را برای ثبت , راضی نماید . این فرمان نیازمند تخصص و تجربه است که از پس هر کسی بر نمی آید .
همینطور مقررات ثبت مارک در کشور ایران , پیچیده است که بایستی یک شخص به‌این ضوابط با خبر باشد تا بتواند , این فعالیت را با موفقیت به انجام برساند . ولی چه کسی از پس این کار به راحتی بر می آید؟

موسسه کارآزموده با بیش تر از ۲۷ سال سوابق کار در مورد کارها ثبتی و به موجب رزومه براق غالب به دریافت تیتر سر گروهی انجمن صنفی سرویس ها اداری استان تهران شده‌است . پس میتوانید کار را برای ثبت مارک به چابکدست بسپارید .





:: برچسب‌ها: دانستنی های مفید راجع به ثبت برند در ایران ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com